V slogu zloglasnih brezplačnikov po volitvah ugasnil tudi Škandal24

Tiskani tednik Škandal24, ki je bil v lasti SDS in madžarskega Riposta, je neslavno zaključil svojo zgodbo. VEČ

Komentiraj

Polja označena z * so obvezna

Captcha Captcha Reload